Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~JeBierogi | użytkownik

imię i nazwiskoOKI & Lays adresToruń zarejestrowany07.09.2006 @13:51:09 ostatnio na stronie19.02.2009 @15:21:55

Jest nas dwóch... Ja jestem OKI a To jest Lays... mam nadzieje że nasza wspólna tworczość sie wam spodoba hehe

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty4 komentarze43 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~jotr    20.09.2006 @15:37:50
nie ma sprawy, dzięki za komentarz ale tu nie chodzi o tego chłopa a juz na pewno nie o to jak jest ogolony
^v3n0m    16.09.2006 @10:19:44
Dzięki
_______
"Ci co ryzykują żyją krótko... ale ci którzy nie ryzykują nie żyją wcale.."

Skomentowałem twoją prawce? wypadałoby sie odwdzieczyć...
~golf    15.09.2006 @15:52:31
dzieki z komentarz, milo poczytac, bo modom sie nie spodobalo, jest to digart ukryty ;/
~dziadowski    11.09.2006 @17:14:10
Dzięki za komentarz
_______
W otaczającym mnie morzu ludzkiej głupoty, najbardziej akceptowalna jest moja własna. W Czym i Wam się polecam
-dafy    10.09.2006 @17:13:58
" ~JeBierogi 10.09.2006 @17:11:57
moje zdjecie jest przymglone bo była wtedy taka pogoda - MGLISTA !

A co do twojego foto to na dole strasznie rozmazane "nie rusza mnie""

Dlatego Ci napisalem, ze zeby zrobic dobre zdjecie w takicj warunkach, to trzeba naprawde umiec.

Co do mojego zdjecia, to wiesz co to jest glebia ostrosci?? Jesli nie, to nie wypisuj takich komentarzy.
^v3n0m    09.09.2006 @09:53:32
mówiłem
Dzięki ze mnie obserwujesz (choć chyba powinienem się martwić...)
_______
"Ci co ryzykują żyją krótko... ale ci którzy nie ryzykują nie żyją wcale.."

Skomentowałem twoją prawce? wypadałoby sie odwdzieczyć...
^v3n0m    09.09.2006 @09:45:49
a no i coś co ma troche magnezu to nie będziesz się czuł taki kołowaty...
_______
"Ci co ryzykują żyją krótko... ale ci którzy nie ryzykują nie żyją wcale.."

Skomentowałem twoją prawce? wypadałoby sie odwdzieczyć...
^v3n0m    09.09.2006 @09:45:25
dzięki za komentarz - na kaca polecam żywiec zdrój - cytrynowy :D:D
_______
"Ci co ryzykują żyją krótko... ale ci którzy nie ryzykują nie żyją wcale.."

Skomentowałem twoją prawce? wypadałoby sie odwdzieczyć...
~marcelus    08.09.2006 @16:12:02
Dzięki za komentarz
_______
http://www.happygorilla.wordpress.com - young gorilla blog
~rocheri    08.09.2006 @08:41:33
nie przypuszczałam, że futerko może tyle radości sprawić dziękuję
_______
Moja foto galeria http://www.rocher-foto.com/

Moja firma: http://www.hornet-studio.pl/
~upatol    07.09.2006 @18:22:47
hahaha osz wy widze digart tez zrobiliscie no to powodzenia and welcome ^^
_______
Zobacz co tam mam! :D
rozwój użytkownika (satysfakcja)



obserwowany przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt